Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i...
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For of our campaigns we are looking for positive and enthusiastic Hebrew Speaking Customer Care Associate.
The role:
The candidate:
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i...
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera...