Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

Firma Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie (CZK) S.A. powstała w 1922 roku pod nazwą RORI i funkcjonuje nieprzerwanie od ponad 100 lat. Firma zajmuje się produkcją opakowań z kartonu i specjalizuje się głównie w wykonywaniu skomplikowanych oraz mocno przetworzonych opakowań Premium. Obsługujemy przede wszystkim firmy z branży kosmetycznej, farmaceutycznej oraz spożywczej, zarówno na rynku polskim, czeskim czy słowackim, jak i z pozostałych krajów Europy. Kładziemy szczególny nacisk na obsługę klienta i dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najwyższą jakość produkcji i obsługi.

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży
Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa)
  • obsługa korespondencji
  • przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert
  • fakturowanie
  • współpraca z działem technicznym i produkcyjnym
  • wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy
  • praca w systemie ERP oraz CRM firmy
Wymagania:
  • zdolność dobrej organizacji pracy własnej
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i znajdowania rozwiązań
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu i wysokie umiejętności komunikacyjne
  • znajomość obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • komunikatywna znajomość jęz. angielskiego i/lub niemieckiego
  • kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowanie
Oferujemy:
  • pełne szkolenie stanowiskowe
  • urozmaiconą pracę przy wdrożeniach projektów opakowań dla renomowanych międzynarodowych marek
  • stabilność zatrudnienia w firmie działającej w branży o dobrych perspektywach rozwoju
  • zawsze nowe wyzwania i odpowiadające im nagrody finansowe
  • pracę w biurze w Cieszynie
  • umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service Professional with Catalan and English

Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the...