Dyrektor Handlowy

Zakres obowiązków: Śledzenie i analizowanie branży budownictwa energetycznego pod kątem przetargów i możliwości realizacji przez Spółkę, Odpowiedzialność za tworzenie strategii...

Sprzedawca - Doradca Klienta w salonie marki Bytom

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas, jeśli: łatwo...

Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie...

Telefoniczny Doradca ds. nieruchomości

Twój zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem obsługa połączeń przychodzących i wychodzących aktualizacja bazy danych prowadzenie niezbędnych raportów realizacja wyznaczonych...

Doradca Klienta

Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta obsługa i kontrola procesu sprzedaży obsługa systemu crm realizacja zadań sprzedażowych podpisywanie umów deweloperskich...

Doradca Klienta

Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta obsługa i kontrola procesu sprzedaży obsługa systemu crm realizacja zadań sprzedażowych podpisywanie umów deweloperskich...

Doradca Klienta

Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta obsługa i kontrola procesu sprzedaży obsługa systemu crm realizacja zadań sprzedażowych podpisywanie umów deweloperskich...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr

Twój zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania grupowego Prace administracyjne,...

Dyrektor finansowy

Zakres obowiązków: zarządzanie budżetem i planowaniem finansów firmy, w tym opracowywanie strategii finansowej i analizowanie wskaźników finansowych, przygotowanie projektów rozwoju firmy oraz...

Asystent dyrektora ds. planowania

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów,...