Specjalista ds. Księgowości
Twoje zadania: Prowadzenie pełnej księgowości (faktury, wydatki, umowy cywilno-prawne). Rozliczanie delegacji oraz weryfikacja płatności. Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca....
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
[Inne] : 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej rok stażu pracy w urzędach gmin, starostwach powiatowych lub urzędach marszałkowskich, doświadczenie w obszarze księgowości, w tym znajomość podstawowych zasad ewidencji księgowej. Znajomość ustaw i rozporządzenia zawartych w ogłoszeniu.
Gliwice
Umowa o pracę na czas określony
od 5 400 PLN
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Twoje zadania: Prowadzenie pełnej księgowości (faktury, wydatki, umowy cywilno-prawne). Rozliczanie delegacji oraz weryfikacja płatności. Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca....
zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na BIP Urzędu Gminy Goleszów Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie:...
Opis stanowiska: Księgowanie faktur i wydatków. Rozliczanie delegacji (krajowych i zagranicznych). Kontrola rozrachunków i wsparcie w comiesięcznym zamykaniu ksiąg. Praca w międzynarodowym,...