Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Technik administracji
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0883
OBOWIĄZKI:
Technik administracji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

praca przy monitorze powyżej 4 godzin, obsługa pakiet uMS Office/Libre Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik agencji pocztowej - staż

- obsługa klienta poczty,- przyjmowanie przesyłek listowych,- przyjmowanie paczek,- przyjmowanie przekazów i wpłat, opłóat abonamentu,- sprzedaż znaczków, kartek pocztowych, druków...

Pomoc administracyjna - staż

Pomoc doraźna na poszczególnych samodzielnych stanowiskach pracy m.in. na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznyh, ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, ds....

Pracownik administracyjno-biurowy - staż

1. Odbieranie korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Przygotowywanie, przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.3. Przyjmowanie wniosków od interesantów.4. Obsługa...