Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo, administracja, ekonomia


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane - prawo, administracja, ekonomia)

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds.administracyjno - biurowych - staż

Obsługa korespondencji, wprowadzanie do systemów i baz danych, pomoc w organizacji spotkań tworzenie prostych zestawień, samodzielna organizacja pracy biurowej.Wymagania: wykształcenie średnie,...

Specjalista ds. administracyjnych

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu Wsparcie Dyrektora Zakładu...

Technik administracji

wg programu stażustaż w godz. 7.30 - 15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, wyższe, obsługa...