Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo, administracja, ekonomia


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane - prawo, administracja, ekonomia)

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Operator aparatury medycznej

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia...

Pracownik administracyjno - biurowy

prowadzenie dzienników korespondencyjnych, obsługa komputera ( wykonywanie pism, zestawień itp. - MSWord, MSExcel) , obsługa kserograficzna, wysyłka poczty zwykłej, przyjmowanie i rozdzielanie...

Pracownik ds. obsługi posiedzeń (staż)

w załączeniu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: WORD MS - obsługa Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe,...