Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0267
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów oraz sporządzanie wykazów zarchiwizowanych dokumetów rejestracyjnych, rozdzielanie druków dowodów rejestracyjnych, wykonywanie wszelkich prac towarzyszących w procedurze rejestracji pojazdów, obsługa stanowiska ds. informacji, pomoc w realizacji zadań wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjny

- wprowadzanie deklaracji do systemów komputerowych-wysyłanie deklaracji zgodnie z właściwością miejscową-ewidencjonowanie pism od komorników oraz innych dokumentów źródłowych-kserowanie,...

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego...

Pracownik administracyjno-biurowy

Prace admiracyjno-biurowe; wprowadzanie danych, archiwizacja, prowadzenie ewidencji, obsługa urządzeń biurowych. Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego...