Praca: Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0578
OBOWIĄZKI:
- uzupełnianie strony internetowej, w tym dodawanie opisów alternatywnych do grafik,- pomoc w pisaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby strony internetowej starostwa,- porządkowanie dokumentacji Biura,- pomoc przy nagrywaniu i montażu materiałów wideo,- uczestnictwo w powiatowych wydarzeniach kulturalnych i promocyjnych organizowanych na terenie miasta Tarnowskie Góry, - współtworzenie i aktualizacje harmonogramu działań promocyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych...

Pomoc administracyjna - staż

Pomoc doraźna na poszczególnych samodzielnych stanowiskach pracy m.in. na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznyh, ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, ds....

Inspektor w wydziale gospodarki miejskiej - oferta konkursowa

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania...