Specjalista ds. Administracji Kontraktu
Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej...
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne;
Tychy
Nie dotyczy
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej...
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru...
Zakres ogólnych obowiązków:- zadania związane z nadzorem nad realizacją zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Zadania, które realizuje:- nadzór nad realizacją umów zawartych...