Praca: Starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 155018

Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na wysokim parterze oraz I piętrze.


Oświetlenie naturalne/sztuczne;


Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym;


Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;


Stres związany z obsługą proceduralną zamówień publicznych (terminowość, złożoność aktów prawnych);


Realizacja zadań pod presją czasu.

Zakres zadań

  • pełni funkcję Koordynatora ds.prewencji społecznej Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach;
  • koordynuje i realizuje zadania oraz działania z zakresu prewencji społecznej dotyczącej ochrony ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa oraz szeroko rozumianego bezpieczeństwa we współpracy z komórkami organizacyjnymi Komendy Wojewódzkiej PSP i KP(KM) PSP woj.śląskiego;
  • organizuje eventy, warsztaty i inne wydarzenia związane z prewencją społeczną na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach;
  • opracowuje materiały edukacyjne i poradniki w zakresie prewencji społecznej;
  • realizuje ewidencję i sprawozadwczość dotyczącą salek edukacyjnych;
  • współpracuje z mediami, dziennikarzami i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań dotyczących prewencji społecznej;
  • inspiruje podległe jednostki do różnorodnych form propagowania ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa oraz inicjuje nowe formy popularyzacji działalności PSP;
  • prowadzi stronę Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach oraz opracowuje i umieszcza informacje na tej stronie;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych.
  • Znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Sprawność działania;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Komunikatywność;
  • Kultura osobista;
  • Dyspozycyjność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word).
  • Doświadczenie w realizacji zadań dotyczących prewencji społecznej (kampanii,eventów itp.)
APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. sip i inicjatyw lokalnych

Szczegóły ogłoszenia, w tym zakresu obowiązków znajdują się pod adresem...

Pracownik administracyjno-biurowy - staż

1. Odbieranie korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Przygotowywanie, przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.3. Przyjmowanie wniosków od interesantów.4. Obsługa...

Specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach...