Praca: Starszy specjalista (dział współpracy z użytkownikami wód)

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista (dział współpracy z użytkownikami wód)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0986
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Samodzielne wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych w terenie i opracowywanie na ich podstawie danych pomiarowych.- Analiza materiałów zawierających dane geodezyjne i sporządzanie na ich podstawie wniosków.- Realizacja prac kameralnych i terenowych.Godziny pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja


Wymagania inne:

Czekamy na kandydata, który:1. Wykształcenie wyższe kierunkowe: Geodezja2. Minimum 3 letnie doświadczenie w pracach kameralnych i terenowych.3. Uprawnienia zawodowe z zakresu 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) oraz z zakresu 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych).4. Bardzo dobra organizacja pracy.5. Umiejętności analityczne.6. Prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: 6100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i...

Pracownik administracji w firmie cateringowej

Planowanie tygodniowego menu.Kontrola stanu zapasów w magazynach.Zamówienia (planowanie zakupów oraz realizacja zamówień wewnętrznych).Przyjęcie i kontrola dostaw.Rozliczanie sprzedaży i...

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

1. Obsługa korespondencji: przyjmowanie i wysyłanie pism, e-maili, paczek kurierskich;2. Archiwizacja dokumentów: segregacja i przechowywanie dokumentów w odpowiedni sposób, zgodnie z procedurami...