Praca: Starszy inspektor

Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 146511

Warunki pracy


  • warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym
    co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach 7:30 - 15:30.
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: zachowana odpowiednia szerokość drzwi, miejsce pracy na parterze (wysoki parter, konieczność pokonania schodów), schody w ciągach komunikacyjnych, brak windy oraz toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • merytorycznie i technicznie przygotowuje dokumenty związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz zmianą warunków zatrudnienia w czasie jego trwania;
  • bieżąco prowadzi akta osobowe i dokumentację kadrową pracowników;
  • bieżąco prowadzi ewidencję czasu pracy i zwolnień lekarskich pracowników oraz wykorzystania przez nich urlopów wypoczynkowych w programie kadrowym oraz prowadzi ewidencję czasu pracy i służby pracowników/funkcjonariuszy Wydziału Kadr i Szkolenia, a także kierownictwa Komendy Oddziału w programie Punktualnik;
  • współuczestniczy w organizowaniu naboru do pracy w oddziale, w tym przygotowuje projekty ogłoszeń, publikuje je zgodnie z przepisami o służbie cywilnej oraz przygotowuje informacje do powiatowych urzędów pracy o wolnych miejscach zatrudnienia w oddziale;
  • przygotowuje propozycje opinii do indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej, zatrudnionych w oddziale;
  • przygotowuje teczki akt osobowych zwolnionych pracowników do przesłania do Archiwum Straży Granicznej;
  • współpracuje z Rejonowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji stażu dla osób bezrobotnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;
  • umiejętność pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych, wysoka komunikatywność;
  • szczegółowa znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz kreatywnego pisania;
APLIKUJ TERAZ

Inspektor

Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlanie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – głównie siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie...

Specjalista

Warunki pracy warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja...

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Stanowisko biurowe usytuowane na parterze budynku przy ul. Piastowskiej 40. Winda osobowa oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdują się w przyległym...