Praca: Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim

Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych.
  • Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów.
  • Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i zapytaniami poprzez różne kanały komunikacyjne.
  • Dokumentacja danych: organizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Zaawansowane umiejętności komputerowe, w szczególności MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Orientacja na klienta: przyjazne i otwarte podejście.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, sales support, e-commerce lub wsparciu technicznym.
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
  • Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, system benefitów, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.
  • Bonus za polecenie nowego pracownika.
  • Wielokulturowe, globalne środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i inwestycje w rozwój pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Advisor with Korean

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...