Praca: Specjalista wsparcia klienta w branży motoryzacyjnej z językiem czeskim

Ogłoszenie numer: 9466489, z dnia 2025-02-08

Concentrix

Specjalista wsparcia klienta w branży motoryzacyjnej z językiem czeskim

Miejsce pracy: Cieszyn

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-mail w imieniu Grupy Volkswagen.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań oraz działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen.
  • Zapewnienie ciepłego i entuzjastycznego podejścia podczas każdej interakcji z klientem.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, język czeski na poziomie min. C1.
  • Dobra znajomość języka angielskiego na min. poziomie B2.
  • Zdolność zachowania spokoju i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Grupy Volkswagen.

Oferujemy

  • Zdalną pracę w ramach wsparcia Grupy Volkswagen.
  • Pakiet korzyści, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
  • Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
  • Budowanie kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych w Grupie Volkswagen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Travel Advisor with Dutch

Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions Provide exceptional service by approaching each interaction with a...

Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und...