Praca: Specjalista / Specjalistka I-wszej linii wsparcia IT

W Sonepar Polska ciągle dążymy do rozwoju i umacniania naszej pozycji na rynku. Przez cały czas zwiększamy efektywność naszych działań i dbamy o dynamiczny rozwój. Przekonanie i wiara w to, co robimy towarzyszą nam ponad 30 lat, a to przekłada się na naszą pozycję lidera w branży.
Specjalista / Specjalistka I-wszej linii wsparcia IT
Miejsce pracy: Katowice, ul. Obrońców Westerplatte 81
Zadania:
  • Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń od pracowników i rejestrowanie ich w systemie
  • Diagnozowanie usterek oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych
  • Wsparcie w obsłudze systemów informatycznych i infrastruktury technicznej
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania zgodnie z procedurami
  • Współpraca z zespołem IT przy realizacji zadań i projektów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub status studenta kierunku informatycznego
  • Podstawowa wiedza z zakresu sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i systemów Windows
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Mile widziane: znajomość Linuxa oraz podstaw sieci komputerowych
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie grupowe i program poleceń pracowniczych
  • Szkolenia i realne możliwości rozwoju zawodowego w obszarze IT
  • Przyjazną atmosferę w zespole i wsparcie doświadczonych specjalistów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, informujemy o wprowadzeniu lokalnej procedury sygnalisty w Sonepar Polska. W załączonym linku informacje. Procedura
APLIKUJ TERAZ

Informatyk / Informatyczka help desk

Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia technicznego - telefoniczne przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od pracowników firmy; Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów w...

Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

Głównym celem stanowiska Specjalisty/ki ds. IT (Helpdesk) jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania środowiska IT w firmie poprzez bieżące wsparcie użytkowników, diagnozowanie i...