Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

O NASZEJ FIRMIE:
QBL Systems jest firmą tworzoną przez młody, kreatywny zespół ludzi, dla których efektywna współpraca, zaangażowanie oraz odnoszone sukcesy są źródłami inspiracji oraz satysfakcji.

Zajmujemy się projektowaniem i produkcją profesjonalnych systemów ekspozycji, przechowywania oraz suszenia sprzętu sportowego. Nasze rozwiązania dostarczamy do wypożyczalni narciarskich, sklepów, hoteli oraz ośrodków narciarskich w ponad 50 krajach na świecie.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi firmy poszukujemy nowych członków naszej załogi.
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Goleszów, ul. Przemysłowa 17

O PRACY W NASZEJ FIRMIE:
Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: 
  • Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim.
  • Rozliczanie i kontrola należności w systemie ERP.
  • Prowadzenie dokumentacji oraz zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie.
  • Zarządzanie korespondencją tradycyjną i elektroniczną.
  • Obsługa gości, spotkań oraz bieżących spraw pracowniczych.
  • Prowadzenie kasy, rozliczanie wydatków służbowych.
  • Organizacja wyjazdów służbowych.
  • Bieżąca współpraca z działem kadr i księgowości.
  • Przygotowywanie i składanie comiesięcznej deklaracji INTRASTAT.
  • Zamawianie i kontrola stanu materiałów biurowych.
Wymagania:
Jeżeli cechuje Cię wysoka kultura osobista, dokładność, dobra organizacja pracy, potrafisz komunikować się w języku angielskim, jesteś samodzielny/a i obsługujesz pakiet MS Office, to zapraszamy serdecznie do aplikowania w naszej firmie.

Oferujemy:
Mamy dla Ciebie interesującą pracę w środowisku międzynarodowym, bardzo przyjazną, życzliwą atmosferę w młodym zespole, a ponadto umowę o pracę, wysokie, wzrastające wraz ze stażem, wynagrodzenie, prywatną opiekę zdrowotną oraz wysokiej jakości narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu / Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych....

Technik administracji

Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji; adresowanie korespondencji; przygotowywanie dokumentacji projektowej; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Technik administracji

Obsługa punktu wydawania wniosków; pomoc w realizacji zadań wydziału, m.in. przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz pomoc przy obsłudze klienta; Wymagania konieczne: Wykształcenie:...