Praca: Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim

Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem ekspresów do kawy oraz akcesoriów kawowych.
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa czatu z klientami
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
  • Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów
  • Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych
  • Przetwarzanie zamówień i zwrotów
  • Rozwiązywanie technicznych problemów związanych z produktami
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Wymagania:
  • Język polski na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego
  • Cierpliwość
  • Otwartość na naukę
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Prywatna opieka medyczna (LuxMed)
  • Dofinansowanie do karty Multisport lub vouchery MyBenefit
  • Możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
  • Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami
  • Lekcje języka angielskiego online
  • Program poleceń pracowniczych
  • Wydarzenia integracyjne (Pizza Day, Summer Party)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Zadania: Przyjmowanie materiału do badań Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego Telefoniczna obsługa klientów Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich Prowadzenie...

Travel Advisor with Dutch

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the...

Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...