Praca: Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim
Katowice
Zadania:
  • Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży. 
  • Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
  • płynnej znajomości hiszpańskiego na poziomie B2/C1 + angielskiego na poziomie B1/B2
  • dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
  • nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej

 

Oferujemy: 
  • umowę zlecenie (35.71 pln brutto/h)
  • kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie 
  • praca zmianowa: poniedziałek-piątek pomiędzy 09:00 a 20:00 + 2 weekendy w miesiącu: sobota 9:00-18:00, niedziela 10:00-18:00 (dni wolne do odbioru w tygodniu roboczym)
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • komfortowe warunki pracy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Technical Customer Service Specialist with German

Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1...

Doradca klienta z językiem niemieckim

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie telefonii komórkowej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom B2). Umiejętność efektywnej komunikacji...

Customer technical support specialist with German

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers...