Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Ogłoszenie numer: 10159616, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych.
  • Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO).
  • Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych.

Wymagania

  • Biegłość języka polskiego i angielskiego (B2-C1), zdolności tłumaczeniowe.
  • Logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
  • Pełna dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Rozwój i szkolenia (e-learning, szlaki kariery).
  • Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy wellness, ubezpieczenie, system bonusowy).
  • Wspieramy różnorodność, liczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur...

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....