Praca: Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 9545200, z dnia 2025-03-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych).
  • Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu.
  • Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Motywacja do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość techniki.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Stałe godziny pracy (pon.-pt. 10:00 - 19:00).
  • 5-tygodniowy płatny program szkoleniowy.
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, MyBenefit, kursy językowe).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Turystyki z Rosyjskim

Obsługa klientów w ramach komunikacji multikanałowej (telefon, chat, email) w celu planowania i organizacji podróży. Dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń podczas podróży, z naciskiem...

Customer service specialist in the automotive with German 

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Travel Advisor with Greek Expertise

Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your...