Praca: Specjalista ds. Sprzedaży

Kim jesteśmy? Rewolucjonistami branży gastronomicznej!

Restaumatic oferuje rozwiązania IT zwiększające sprzedaż, obniżające koszty i/lub ułatwiające zarządzanie lokalami gastronomicznymi. Nasze główne produkty to profesjonalne strony WWW z funkcją zamawiania online oraz RePOS - autorski system POS z integracją różnych kanałów sprzedaży oraz modułem zarządzania i optymalizacji dostaw.

Jesteśmy 200 osobową polską firmą IT intensywnie rozwijającą się od ponad 10 lat Ostatnio Wirtualna Polska zainwestowała w nas 5 mln EUR. Zaufało nam już ponad 5 000 klientów. Jesteśmy liderem w PL, SK, RO i HR. Teraz czas na nowe rynki: IT Na kolejne lata mamy jeszcze bardziej ambitne plany!

Brzmi ciekawie? Dołącz do naszej #GastroRewolucji!
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Zabrze, ul. Wolności 345, 2 minuty do DTŚ, 5 minut do centrum
Tak się składa, że trafiłeś na smakowitą ofertę pracy w sprzedaży
Chcesz stać się częścią wyjątkowego projektu i dołożyć cegiełkę do digitalizacji świata gastronomii?
Dołącz do naszej #ITGastroRewolucji!

Masz “to coś”, czyli:
  • świetnie czujesz się z w sprzedaży telefonicznej;
  • dążysz do osiągania celów;
  • masz smykałkę do sprzedaży;
  • cechuje Cię pozytywne nastawienie;
  • jesteś zaangażowany/a w temat niezależnie od dnia czy sytuacji.
Wygląda na to, że my mamy dla Ciebie doskonały przepis na karierę!
  • jeżeli dodatkowo posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta to jesteś dla nas wprost idealny/a.
Z nami będziesz:
  • oferował/a restauratorom w całej Polsce prawdziwe rarytasy - system do zamówień online ze stroną www, czy ułatwiający życie POS
    • spokojnie, u nas nie ma całodziennego ,,wiszenia na słuchawce’’, pokierujesz również konfiguracją produktu i sprawieniem by oferta była idealnie skrojona pod potrzeby restauratora;
  • samodzielnie planował/a harmonogram kontaktów z klientami;
  • budował owocne relacje z restauratorami - naszym celem nie jest sprzedaż przy pierwszym kontakcie a RELACJA;
  • realizował/a jasno skonstruowane i indywidualne plany sprzedażowe:
    • Wszystko zależy od Ciebie!
    • My - nie podnosimy planów, nie dajemy górnej granicy premii.
GWARANTUJEMY
  • kompleksowy i turbo profesjonalny system wdrożenia:
    • nauczymy Cię wszystkiego o nas, naszych rozwiązaniach i sprzedaży telefonicznej;
    • przez dwa tygodnie nasz zespół Trenerski zadba o to, abyś pewnym krokiem wszedł na swoje stanowisko;
  • późniejsze stałe wsparcie od przełożonego, trenerów sprzedaży i całego zespołu;
  • wynagrodzenie:
    • 5000 zł brutto + premie za wyniki sprzedażowe;
    • premia finansowa bez górnej granicy;
  • pracę w świetnie skomunikowanym biurze w Zabrzu (2 minuty do DTŚ, 5 minut do centrum);
  • dofinansowanie do benefitów (ubezpieczenie na życie, karta Multisport, Medicover, karta lunchowa EdenRed);
  • cykliczne szkolenia sprzedażowe;
  • program Nauki Języka Angielskiego;
  • realną możliwość awansu i rozwoju (priorytet u nas mają rekrutacje wewnętrzne);
  • wszystkie potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy, jak również bazę kontaktów;
  • pracę w świetnej atmosferze (nie jest to benefit wymyślony przez HR, a feedback udzielany przez naszych pracowników);
  • miejsce przyjazne zwierzakom - jeśli tylko chcesz możesz zabrać swojego pupila do pracy;
  • pracę od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-16:30, a w piątki już o godzinie 14:00 cieszymy się weekendem!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca Klienta Biznesowego ds. OZE

Twój zakres obowiązków Doradztwo Klientom w zakresie rozwiązań energii odnawialnej Aktywna sprzedaż produktów firmy (fotowoltaika/pompy ciepła/ładowarki EV) Raportowanie wyników sprzedaży...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W...