Praca: Specjalista ds. rekrutacji

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0102
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej, katalogowanie pozyskanej dokumentacji, współpraca z innymi działami firmy. Rekrutacja pracowników będzie prowadzona na terenie Częstochowy i powiatu oraz na terenie całego kraju (praca zdalna).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: efektywna komunikacja


Wymagania inne:

minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku specjalisty do spraw rekrutacji lub podobnym; znajomość biegłej obsługi komputerów MAC oraz oprogramowania MAC OS i Hrappka; biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie bez konieczności potwierdzenia certyfikatem; mile widziana znajomość języka ukraińskiego i białoruskiego bez konieczności potwierdzania certyfikatem.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 850,14 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Rekrutacja pracowników w branży opiekuńczej. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku....

Rekruter opiekunek osób starszych

Twoje obowiązki: Poszukujemy osoby/osób energicznych i proaktywnych, do stałej lub okazjonalnej współpracy w zakresie poszerzania zasobu kadrowego firmy – poszukiwania osób chętnych do...

Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju Biznesu

Zatrudnimy osobę energiczną i proaktywną, która zajmie się rekrutacją i sprzedażą w branży opieki nad osobami starszymi w Niemczech. Pracę można wykonywać zdalnie, stacjonarnie w Gliwicach...