Praca: Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych

Specjalista ds. Operacyjno-Administracyjnych
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie dokumentacji handlowej i wewnętrzna obsługa zamówień
  • Tworzenie raportów finansowych dla Zarządu na podstawie danych księgowych (controlling)
  • Wsparcie działań w projektach rozwojowych
  • Pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych
Wymagania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel 
  • Umiejętność przygotowywania prostych raportów i analiz finansowych 
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi księgowymi lub handlowymi
  • Komunikatywność i proaktywna postawa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna (Allianz opieka zdrowotna)
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Elastyczne godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych należących do Spółki, Tworzenie oraz zarządzanie obiektami najmu w systemie...

Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Wykonywanie czynności wynikających z zakresu obowiązków umieszczonego na stronie www.bip.jelesnia.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne...