Praca: Specjalista ds. Obsługi Technicznej z j. czeskim

Ogłoszenie numer: 9744229, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Technicznej z j. czeskim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat), identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących problemów technicznych.
  • Zapewnienie wsparcia dla usług gwarancyjnych i postgwarancyjnych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość języka czeskiego i angielskiego.
  • Znajomość nowych technologii i doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office.

Oferujemy

  • Umowę o pracę, pracę w nowoczesnym biurze z pakietem benefitów.
  • Szkolenia oraz bezpłatne lekcje językowe.
  • Bonus za polecenie nowego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer technical support specialist with Czech

Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports...

Customer Service Advisor with German

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...