Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe.
  • Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami.
  • Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych.
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
  • Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz dobra znajomość angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze pakietu Microsoft Office i klienta, preferowane doświadczenie w produktach konsumenckich.
  • Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań, pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Nowoczesne miejsce pracy w centrum miasta, dostęp do szkoleń online.
  • Atrakcyjne bonusy za polecenie i przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca techniczny z niemieckim

Odbieranie zgłoszeń niemieckojęzycznych klientów, wsparcie w zakresie gwarancji, napraw i obsługa CRM dostosowana do potrzeb klienta. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (poziom C1),...

Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym

Udzielanie profesjonalnych odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji. Zarządzanie dokumentacją klienta w systemie CRM. Współpraca zespołowa nad optymalizacją...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Udzielanie wsparcia technicznego klientom indywidualnym telefonicznie. Obsługa zapytań dotyczących gwarancji i produktów dodatkowych. Proponowanie rozszerzeń gwarancji i dodatkowych produktów....