Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9806140, z dnia 2025-04-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila.
  • Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję.
  • Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy.
  • Elastyczność godzin pracy, także weekendy i święta.

Oferujemy

  • Stałą pracę na pełny etat z atrakcyjnym pakietem korzyści.
  • Nowoczesne biuro z możliwościami rozwoju i dostępem do szkoleń.
  • Perspektywy awansów i wzrostu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biura podróży

kompleksowa obsługa klienta, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem, znajomość kierunków turystycznych, systemów rezerwacyjnych TO, znajomość i polecanie konkretnych rejonów,...

Travel Advisor with Polish Expertise

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the...

Doradca Podróży

Komunikacja z klientami przez telefon, chat oraz email. Tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, dbanie o ich zadowolenie i zaufanie. Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia...