Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/0563
OBOWIĄZKI:
Wymagania: - wykształcenie min średnie; - łatwość nawiązywania kontaktów; - dobra organizacja czasu pracy; - wysoka kultura osobista; - prawo jazdy kat. B - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office;Mile widziane:- znajomość programu Comarch Optima;- podstawowa wiedza lub doświadczenie w pracy z narzędziami/maszynami CNC; Główne zadania: - odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych; - realizacja zamówień; - przyjmowanie i wydawanie lekkich przesyłek; - wsparcie w bieżących zadaniach biurowych;Oferujemy:- umowę o pracę;- odpowiedzialną i samodzielną pracę;- profesjonalne przygotowanie do pracy; szkolenie- niezbędne narzędzia pracy;- przyjazną atmosferę;
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

APLIKUJ TERAZ

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...

Global customer mdm specialist

- Zakres obowiązków:1. Przetwarzanie odpowiednich aktualizacji danych podstawowych klienta i danych transakcyjnych Order to Cash (O2C),2. Tworzenie i utrzymywanie warunków cenowych, umów...

Główny specjalista ds. obsługi klienta

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i...