Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Twoje zadania
  • Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami,
  • Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • Prowadzenie procesu reklamacji,
  • Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe,
  • Redagowanie pism, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego.
Nasze oczekiwania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w pracy biurowej i kontakcie z klientem,
  • Znajomość MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
  • Dobra organizacja pracy.
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenia w firmie, która jest 25 lat na rynku,
  • Solidne wdrożenie oraz wsparcie,
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant ds. Rozmów z Klientami

Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie. Czego oczekujemy? dyspozycyjności min....

Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej

Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych. Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Umiejętność...

Customer service specialist in the automotive industry with English

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....