Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Numer: StPr/24/0555
OBOWIĄZKI:
Kontakty z klientami, przedstawianie ofert, szkolenia, aktualizacja dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jastrzębie-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

APLIKUJ TERAZ

Doradca Klienta / Konsultant Biura Obsługi Klienta

Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące...

Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy? Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo...

Client Service Delivery Administrator with German

What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying...