Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
  • Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
  • Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
  • Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
  • Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service Advisor with Czech

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally...

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat, telefon i e-mail. Udzielanie informacji o produktach i akcesoriach. Wsparcie w procesie zamówień, zwrotów i kwestiach technicznych. Budowanie...

Specialista zákaznického servisu s češtinou

Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování...