Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie),
  • Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe,
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów technicznych,
  • Doradztwo produktowe i porównywanie ofert,
  • Praca z dokumentacją i danymi w systemie.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (min. C1),
  • Angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,
  • Sprawne posługiwanie się komputerem i pakietem MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
  • Zajęcia językowe i możliwości rozwoju na różnych projektach,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Międzynarodowe środowisko i integracje zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik obsługi klienta

obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Meeter greeter

organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...