Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
  • Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
  • Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Zajęcia językowe.
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
  • Imprezy integracyjne i tematyczne.
  • Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur...

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office

Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych. Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych...