Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9434122, z dnia 2025-01-26

Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Zawiercie

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)

Oferujemy

  • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service advisor with German

Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs...

Specjalista od obsługi klienta - język czeski

Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Utrzymanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Współpraca z zespołem w celu poprawy...

Konsultant klienta z j. niemieckim

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail z entuzjastycznym podejściem. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem...