Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej; wsparcie przez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail.
  • Udzielanie informacji ogólnych oraz pomocy przy problemach z podróżowaniem.
  • Zarządzanie rezerwacjami biletów, problemami z bagażem i przekierowaniem lotów.
  • Rozwiązywanie codziennych problemów i reklamacji klientów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. C1) i angielskiego (B2).
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze.
  • Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
  • Znajomość systemów Windows i MS Office.
  • Brak wymaganej wcześniejszej doświadczenia; zapewniamy szkolenie.

 

Oferujemy:
  • Wynagrodzenie na podstawie umowy cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
  • Elastyczne godziny pracy (9:00-20:00), nowoczesne miejsce pracy.
  • Możliwości rozwoju i awansu, wsparcie lidera zespołu, szkolenia oraz coaching.
  • Cykliczne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...

Customer Advisor with Korean

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...