Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, poziom C1 w języku fińskim.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
  • Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji podczas interakcji z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
Mile widziane
  • Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami z wyższej półki.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z domu.
  • Kompleksowe benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy integracyjne.
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive industry with French

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...