Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach w celu zapewnienia dokładnych informacji klientom.
  • Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Wysoka dokładność i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z domu.
  • Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy integracyjne.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive industry with French

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...