Praca: Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim

Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
  • Aktywna komunikacja w zespole
  • Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
  • Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
Mile widziane:
  • Znajomość języka polskiego
  • Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
Oferujemy:
  • Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
  • Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive industry with Czech

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer service specialist in the automotive industry with German

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...