Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Motoryzacyjnym z Językiem Słowackim

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Motoryzacyjnym z Językiem Słowackim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat oraz email z profesjonalizmem,
  • Dokumentowanie interakcji z klientem oraz rezolucji w systemie zarządzania relacjami z klientami (CRM),
  • Współpraca z kolegami w celu poprawy całkowitego doświadczenia klienta,
  • Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofertach i politykach, aby zapewnić dokładne informacje klientom,
  • Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem wiedzy o produkcie motoryzacyjnym i cyfrowym.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi klienta, preferowane w sektorze motoryzacyjnym,
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, słowacki na poziomie minimum C1,
  • Dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2,
  • Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do szukania rozwiązań,
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną oraz ciągły rozwój osobisty.
Oferujemy:
  • Pracę dla rozpoznawalnej marki w branży motoryzacyjnej,
  • Możliwość pracy zdalnej z domu,
  • Pakiet korzyści, w tym opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie,
  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Szkolenia wprowadzające i rozwijające umiejętności,
  • Wsparcie lidera zespołu w każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...

Customer Service advisor with Romanian

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....

Customer Advisor with Korean

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...