Praca: Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
  • Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur w celu zapewnienia precyzyjnych informacji dla klientów.
  • Utrzymanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, norweski na poziomie minimum C1, angielski B2.
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
  • Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Elastyczne warunki pracy zdalnej.
  • Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive industry with French

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...