Praca: Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta
  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania:
  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2)
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami
  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Oferujemy:
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
  • Umowa zlecenie
  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Customer service specialist in the automotive with German 

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe, Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych, Udzielanie informacji o...