Praca: Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania:
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z kompensatą w postaci dni wolnych w tygodniu. Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości obsługi, odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów, oraz efektywne zarządzanie reklamacjami.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnej roli mile widziane
  • Biegłość w języku polskim (min. poziom C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Gotowość do pracy zmianowej 
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
  • Bonus za polecenie nowych pracowników 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca Klienta Biznesowego ds. OZE

Twój zakres obowiązków Doradztwo Klientom w zakresie rozwiązań energii odnawialnej Aktywna sprzedaż produktów firmy (fotowoltaika/pompy ciepła/ładowarki EV) Raportowanie wyników sprzedaży...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W...