Praca: Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Zabrze
Zadania:
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z kompensatą w postaci dni wolnych w tygodniu. Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości obsługi, odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów, oraz efektywne zarządzanie reklamacjami.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnej roli mile widziane
  • Biegłość w języku polskim (min. poziom C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Gotowość do pracy zmianowej 
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
  • Bonus za polecenie nowych pracowników 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. sprzedaży

Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Odpowiedzialność za sprzedaż produktów firmy, Reprezentacja firmy na rynku i wizerunkowa, Monitoring rynku, koordynacja działań...

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem angielskim

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży odpowiedzialna będzie za: Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpracę z klientami zagranicznymi....

Młodszy specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta

Udzielanie informacji na temat produktów i usług, aktywne poszukiwanie nowych klientów, prezentacja oferty firmy, doradztwo produktowe, przygotowywanie raportów, umów, analiz, działania...