Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska:
  • Standardowa obsługa klientów,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
  • Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
  • Wystawianie dokumentacji handlowej,
  • Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
  • Zarządzanie reklamacjami,
  • Ochrona mienia firmy,
  • Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
  • Umiejętności handlowe,
  • Doświadczenie w aktywacji klientów,
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowa o pracę na pełen etat,
  • System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży Rozwiązywanie problemów i zarządzanie...

Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim

Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce...

Pracownik obsługi klienta

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy do spraw zatrudnienia po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Zakres obowiązków: obsługa...