Praca: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0288
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż; zakres obowiązków: obsługa zapytań klientów sklepu internetowego oraz marketplaceów (Allegro, eBay, Amazon) poprzez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, płatnościami, reklamacjami i zwrotami, współpraca z magazynem oraz działem logistycznym w celu monitorowania realizacji zamówień i dostaw, monitorowanie i zarządzanie opiniami oraz ocenami klientów na marketplaceach, dbanie o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku marki, wprowadzanie i aktualizacja informacji o produktach w systemach e-commerce, analiza i raportowanie najczęstszych problemów klientów w celu optymalizacji procesów, wsparcie w zakresie prostych działań administracyjnych związanych ze sprzedażą online; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa Internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: obsługa klienta i techniki sprzedaży


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon)[Inne] : Mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie...

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...

Specjalista do spraw obsługi klienta

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycje wystawowe.Wymagane: wykształcenie średniePracodawca zatrudni na cały etat lub na pół etatu Wymagania inne: