Specjalista ds. Marketingu
Tworzenie i edycja stron docelowych (landing pages) oraz zarządzanie treścią w CMS. Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych (FB, IG, LI itp.). Projektowanie komunikacji...
Nasze wymagania obejmują doświadczenie w obsłudze CMS, tworzeniu landing pages, prowadzeniu kampanii w social media, obsłudze narzędzi graficznych (Canva, Photoshop), współpracy z drukarniami, analizie wyników marketingowych oraz znajomości zasad identyfikacji wizualnej i brandingu.
Ważne dla nas kompetencje miękkie, to kreatywność, dokładność, dyscyplina, umiejętność pracy zespołowej, zarządzanie wieloma projektami jednocześnie oraz samodzielność.
Mile widziane będą również: znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu, podstawowa wiedza z HTML/CSS oraz doświadczenie w branży deweloperskiej lub budowlanej.
Tworzenie i edycja stron docelowych (landing pages) oraz zarządzanie treścią w CMS. Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych (FB, IG, LI itp.). Projektowanie komunikacji...
Realizujemy innowacyjne projekty, dbamy o wysoką jakość i profesjonalizm w komunikacji z Klientami. Obecnie poszukujemy osoby, która wzmocni nasz dział marketingu i będzie współtworzyć...