Praca: Specjalista ds. księgowych

Ogłoszenie numer: 10215761, z dnia 2025-08-31

Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach

Specjalista ds. księgowych

Miejsce pracy: Gorzyce (pow. wodzisławski, gm. Gorzyce), Gorzyce

Nr Ref.: StPr/25/0589

 

Opis stanowiska

  • obsługa programów finansowo-księgowych,
  • ewidencja majątku,
  • prowadzenie dokumentacji finansowo-kasowej,
  • rozliczenia z kontrahentami,
  • współpraca z głównym księgowym w sporządzaniu sprawozdań finansowych i deklaracji.

Wymagania

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne.
Wymagania inne:
  • wykształcenie wyższe tj. ukończone studia na kierunku rachunkowość lub pokrewne np. finanse, ekonomia itp.,
  • minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu księgowego/księgowej,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w placówkach ochrony zdrowia.

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Gorzyce
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 7 200 PLN
  • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat i nagrody jubileuszowe wypłacane w oparciu o art. 65 i art. 62 ustawy o działalności leczniczej oraz w oparciu o zasady ustalone w zakładowym regulaminie wynagradzania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Księgowa / Księgowy

Opis stanowiska: Księgowanie faktur i wydatków. Rozliczanie delegacji (krajowych i zagranicznych). Kontrola rozrachunków i wsparcie w comiesięcznym zamykaniu ksiąg. Praca w międzynarodowym,...

Inspektor ds. księgowości podatkowej

zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na BIP Urzędu Gminy Goleszów Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie:...

Urzędnik ds. księgowości

https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-ksiegowosci-nabor-nr-kd210662025ks-3-termin-skladania-ofert-9-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:1. Prowadziła ewidencję...