Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE,- Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE.- Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office.- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków,- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Bieruń
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do...
szkolenie BHP i ppoż,szkolenie stanowiskowe,obsługa komputera i narzędzi biurowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,archiwizacja dokumentów,pomoc w prowadzeniu dokumentacji...
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace...