Praca: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Chorzów
Numer: StPr/25/0212
OBOWIĄZKI:
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: rekrutacja i obsługa admonistracyjna cudzoziemców w branży transportowej
Uprawnienia: pomoc w legalizacji pobytu i pracy, doradztwo w zakresie formalności urzędowych
Uprawnienia: język angielski- zaawansowany, synegalski, tamilski
Uprawnienia: doradztwo w zakresie integracji i adaptacji zawodowej


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chorzów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

APLIKUJ TERAZ

Rekruter ds. Zatrudnienia Opiekunów Osób Starszych

Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie osób chętnych do pracy jako opiekun/opiekunka osoby starszej w Niemczech. Wymagania: Skuteczność w działaniach rekrutacyjnych; Znajomość oferty i...

Rekruter opiekunek osób starszych

Twoje obowiązki: Poszukujemy osoby/osób energicznych i proaktywnych, do stałej lub okazjonalnej współpracy w zakresie poszerzania zasobu kadrowego firmy – poszukiwania osób chętnych do...

Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Rekrutacja pracowników w branży opiekuńczej. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku....