Praca: Specjalista do spraw obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/0596
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji, sporządzanie ofert, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż stolarki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds obsługi klienta i agenta

Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów...

Specjalista obsługi klienta

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra...